Yakın zamanda Gönderiler

SON HABERLER

ZAKİR KAYA : KELİMELERLE TARİH -R -S- SERİSİ...

 


Rıfat Ilgaz Sözleri

*Tek suçunuz hür insanlar gibi konuşmak,kitaplar suç ortağınız!

*Kaldır başını kan uykulardan!Böyle yürek,böyle atardamar olmaz olsun.Ses ol,ışık ol,yumruk ol.

Rauf Denktaş Sözleri

*Önemli olan her devrin adamı olmak değil,her devirde adam olmaktır.

*Saadetin yatağı ve kaynağı kendi kalbimiz,temeli fazilet ve ahlaktır.

*Bencil bir insan mesut olamaz.


*Biz,milli ve manevi değerlerimizi korursak,o değerler de bizi koruyacaktır.

Rasim Özdenören Sözleri

*Bol bol okuyun ve okumayı terk etmeyin.Derdi olan insan okur,derdi olmayan da okuyarak dert sahibi olur.Asıl mesele bir derdimizin olmasıdır.

*Kuru ağacı canlandırma niyetiyle sulayabileceğin gibi,onu çürütmek için de sulamanın yolu açıktır.Üstelik her ikisi için gerekli olan eylem birbirinin aynıdır.

*Herkes,en gizli fikirlerinden;bir arkadaş toplantısında söylediği şeylerden suçlu tutulursa,kim hüküm giymez ki.

*Müslüman çağın gözüyle İslam’a bakmaz,İslam’ın gözüyle çağa bakar.

*Tayyip Erdoğan,Lady Godiva gibi halkın karşısında çıplak kalmak zorunda bırakıldı.Ama o çıplak kalmayı göze aldı ve sonunda tüm çıplaklığıyla o kazandı.


*Hem bu deveyi güdecek hem bu diyarda kalacağız.Çünkü deve de bizim,diyar da.

Rukiye Köksal Sözleri

*Hüznü yaşamak değil,anlatmak güçtür.

*Tövbelerimin dilinden dökülüyorum..Allah’ım,beni aşkından ayırma.

*Eksikliğini yaşatma,Rabbimin aşkıyla nasiplenirim diye sevdim ben seni.

*Aşk’a giden bir kalp var ömrümde,ve ben dünyayı bir boşluğuna attım senin huzurunda.


*Ağlamanın tadını bana bıraktın da,gülüşünü ona buna dağıttın.

Roger Garaudy Sözleri

*Komünisttim Müslüman oldum,her iki durumda da mevzim değişmedi,kapitalizm hep düşmanım oldu.

*Zaman,çağlar üstü mutlak fikir’e tabidir;çağlar üstü mutlak fikir,zamana değil.

*Allah’tan korkmak O’nun cezalarından korkmak değildir;O’nu hoşnutsuz  etmekten korkmaktır.Ve buna aşk denir.

*Allah’a inanmak hayatın,dünyanın ve tarihin bir anlamı olduğunu doğrulamaktır.

*İman sınırlı aklımıza sınırsız kapılar açar.

*Batı,tarihin en büyük günahıdır.


*Dünyanın içinde bulunduğu büyük bunalımdan ancak Kuran’la kurtulabiliriz.

Rachel Corrie Sözleri

*Zulüm bizdense,ben bizden değilim.

Hz. Rabia Sözleri

*Allah’ım,beni kendinle meşgul eyle.

Sezai Karakoç Sözleri

*O gitti bize ağlamak kaldı kala kala.

*Ülkendeki kuşlardan ne haber vardır?

*Ne yapsalar boş,göklerden gelen bir karar vardır. Sakın kader deme kaderin üstünde bir kader vardır.Gün batsa ne olur geceyi onaran bir mimar vardır.

*Geceye yenilmeyen her kişiye,ödül olarak bir sabah ve bir gündüz ve bir güneş vardır.

Süleyman Hilmi Tunahan Sözleri

*Bir milletin ıslahı kötülerin imhasıyla değil,yeni neslin eğitim ve terbiyesiyle mümkündür.

*Ben canlı kitaplar yazıyorum.Onlar hiçbir zaman tozlanmayacak,sürekli kendisini okutturacak.

*Allah bana bir verirse arkadaşıma,komşuma iki versin diye düşünürsen senin ki üç olur.

*Bu dünyanın cefasından sefasına sıra gelmez,gafil olmayın,ilme çalışın,geçen günler geri gelmez.


*Her koyun kendi bacağından asarlar sözü yanlıştır.Dinimizde neme lazım demek yok,bana lazım demek vardır.

*Hakk’tan korkan,halktan korkmamalı,İşini düzgün yapanın içi de düzgün olur.

*Senden daha iyi hizmet edecek olan varsa,makamını ona ver.İşte vatanperverlik budur.Başında müdürün varsa,haset etmeden say,kıskanmadan sev.

*Sırf batınla uğraşanlar mülhiddir.Sırf zahirle meşgul olanlar gafildir.Kemalat,her ikisinin birleşmesindedir.

*Temizlik ibadettir ve imanın yarısıdır.Eğer sokakta birisi hata yapmışsa,pislemişse sen onu ayağının ucuyla örtüver.

*Tartıyla iş yapıyorsan terazinde,ölçüyle iş yapıyorsan metrende ve litrende doğru ol.


*Allah yolunda ol,dosdoğru ol,verdiğin sözün eri ol.

Socrates Sözleri

*Size ne yapacağınızı söyleyebilirler,ama ne düşüneceğinizi asla.

*Ben bilmediğimi bildiğim için diğer insanlardan akıllıyım.

*Sorgulanmamış hayat yaşamaya değmez.

*Mutlaka evlenin,eğer iyi bir karınız olursa mutlu olursunuz;eğer kötü bir karınız olursa filozof olursunuz

*Bir yargıç iyi niyetle dinlemeli,akıllıca karşılık vermeli,sağlıklı düşünmeli,tarafsızca karar vermelidir.

*Bekarlık veya evlenmek konusunda adam hangisini isterse seçsin,karışmayın.Her iki durumda da pişman olacaktır.

*Ben kimseye hiçbir şey öğretmem,sadece onların düşünmelerini sağlayabilirim.

*Eğitim kıvılcımla ateş yakmaktır,boş bir kabı doldurmak değildir.

*Dürüst bir insan daima çocuk kalır.

*En ateşli aşklar en soğuk şekilde biter

Sadri Alışık Sözleri

*Sokak köpeklerine selam vermeye başladıysan,insan olmaya çeyrek kalmıştır.

Salih Mirzabeyoğlu Sözleri

*”Beni affedin”demiyorum,demem de.Çünkü suç işlemiş kişi af ister.

*Şair,şair olduğu kadar,toplumun-insanlığın özüne dair bir mana ifade eder;şairi olmayan bir toplum,kalbi olmayan bir bünye gibidir.

*Masum bir kişinin cezalandırılması suçlu bir kişinin cezasız kalmasından daha vahimdir.

*”Zorluğun asaleti”diye bir şey var;bu elde edilmek istenen uğruna çekilen her türlü sıkıntıyı kapsar.Üstadım’ın dediği gibi,”Allah çektirmediği çilenin nimetini vermez.”

*İstikbal İslam’ındır.

*Harp ve değişiklik içinde teknolojinin prensip aradığı ve prensiplerin bombalarla ifade edildiği bir dünyada,filozofların söyledikleri değil,söylemedikleri şeyler ürkütücüdür.

*Biz,su gibi bir keyfiyetin malikiyiz;buhar oluruz,buz oluruz.Fikirse fikir,kavgaysa kavga;her şartta geçerli bir hassaya sahibiz..

*Ortadoğu'da İsrail diye bir devlete yer yoktur.

*Zamanı gelmiş bir fikri engelleyecek hiçbir güç yoktur.

*Müslümanlar dik durun! Karşınızda leşler vardır.

Stefan Zweig Sözleri

*Yeryüzünde hiçbir şey,insan ruhuna hiçlik kadar baskı yapmaz.

*Tüm dostlarımı selamlıyorum,bu uzun gecenin sonunda şafak kızıllığını görmenizi dilerim.Ben,fazlasıyla sabırsız olan ben,önden gidiyorum.

*Dünyayı değiştiremiyorsan,dünyanı değiştirirsin.Hepsi bu!

*Küçüklerin büyüklük taslaması kadar tehlikeli bir şey yoktur.

Sami Yusuf Sözleri

*Tesettür,bir kadının yükselişidir.

*Gerçek dostluk ve gerçek aşk,araya mesafeler bile girse büyümeye devam eder.

*Başörtüsüne karşı çıkan bir Müslüman’la aynı ülkede yaşamaktan utanç duyarım.

*Aldatmayan erkek beceriksiz değil,onurludur.

*Benim özgürlüğüm eşimin kıskandığı yerde biter.

*İnanç başladığında endişe biter.

*Güzellik,sadece güzel olan şeylerde değil,güzel görmek istediğin her şeydedir.

*Ben eşimle tanıştığım gün bütün kadınların cenaze namazını kıldım.

Senai Demirci Sözleri

*Sana Allah’ı arattıran dert,dünya dolusu afiyetten iyidir.

*İçinde ebedi kalamayacağınız dünyadan,size ebedi kalacak şeyler alın.

*İnsanın kalbinden daha büyük çöl,insanın kalbinden daha derin göl var mı ki? Ah işte,ah! Yangın da burada,yağmur da.

Selahaddin Eyyubi Sözleri

*Dostlarıyla uğraşanlar,düşmanlarıyla savaşamazlar.

*Bir milleti savaş olmaksızın yıkmak isterseniz,çıplaklığı ve zinayı genç nesile yayın.

*Ben nasıl olurda gülebilirim. Nasıl olur da sevinebilirim ve nasıl olur da istediğim gibi rahatça yemek yiyebilirim.

*Kudüs Yahudilerin elindeyken gülmek bana haram olsun.

*Ben Allah yolunun bir hizmetçisiyim.

*Silahınız paslanıyorsa bilin ki imanımız da paslanıyor demektir.İman sahibi kişi asla haksızlığa sabredemez.

Selman Farisi Sözleri

*Mümin ölüm zamanında alnının terlemesi,gözlerinin yaş dökmesi,burun deliklerinin kabarması,Allah’ın rahmetine nail oluşunun alametidir.

*Çok şey bilmek insanı kurtarmaz.Şeytan da alimdi.İlmi vardı ama ihlas yoktu.

Seyyid Ahmet Arvasi Sözleri

*İslâm'da dirilişin öncüsü Türk milleti olacaktır.

*Batmayacağına inanarak suya bas, yürür gidersin. Mucize yürüyebilmen değil,.

*Benim milliyetçilik anlayışımda asla ırkçılığa bölgeciliğe ve dar kavmiyet şuuruna yer yoktur.

*İslam dünyasını esir almak isteyen şer kuvvetlerin ilk hedefi Türk devleti ve Türk milletidir.

*Türk devletini yıkmak ve Türk milletini parçalamak isteyen bölücüler yalnız Türklüğe değil,İslam’a da ihanet etmektedirler.

*Dinimizin ve milliyetimizin düşmanları, din ve milliyet gibi iki mukaddes varlığımızı birbirine düşman göstermek oyunundan kolay kolay vazgeçeceğe benzemiyor.

*Bir Doğu Anadolu çocuğu olarak, doğduğum ve büyüdüğüm bölge etrafında döndürülmek istenen hain niyetlere, kahpe tertiplere karşı elbette kayıtsız kalamazdım. Beni yakından tanıyanlar, bütün hayatımı ve çalışmalarımı Türk-İslam Ülküsü'ne vakfettiğimi elbette bilirler.

*Biz Müslüman Türküz. Bizi, gelecek asırlarda yine biz olarak temsil edebilecek güçlü kadrolara muhtacız.

*Kadrolar değişmedikçe, anayasalar, kanunlar, kararnameler ve tüzükler değişse bile bir mana ifade etmez.


*Hayretle gördüm ki, bu ülkede Türk kelimesinden ürkenler var. Yine hayretle gördüm ki, bu ülkede İslam kelimesinden ürkenler var. Ve yine ürpererek gördüm ki, bu ülkede Türk ve İslam kelimelerinin yan yana gelmesinden dehşete kapılan kişi ve çevreler var.

Senaca Sözleri

*Hayat bu; Zaman gelir her şey bir anda son olur. Hayat bu; Son dediğin an, her şey yeniden can bulur.

*Yasakların yasaklamadığını,utanma kontrol et.

*Şehirler bir çağda yapılır,bir saatte yıkılırlar.

*Soysuz güzellik,kokusuz menekşe gibidir.

*Sarhoşluk kusur yaratmaz,kusurları açığa vurur.

Sinan Paşa Sözleri

*Cömertlik, saadetin merdivenidir.

Süfi Allahyar Sözleri

*Peygamberlerin hepsi âdil ve adaleti hakkıyla gözetendir. Fakat (böyle olmakla birlikte) bâzısı bâzısından üstündür. Hepsinin en üstünü Mustafâ’dır ve O, Allahü teâlânın sevgilisi ve bütün peygamberlerin sonuncusu olan Hâtem-ül-enbiyâdır.

*Allahü teâlâdan dileğim odur ki, ayaktaki işimi başa çıkarıp, bu dünyâda tevfîk, âhirette de imânımı yoldaş eylesin. Elime himmet asasını, ağzıma da övgüsünü versin; gönlüme aşk ateşini salsın ve gözümü yaş eylesin.

Sabahattin Ali Sözleri

*Ama unutma,taş duvarlar arasındaki karanlığımın senden başka penceresi yok!

*Sana ihtiyacım yok ki benim.İnsan yalnız da mutsuz olabilir çünkü.

*Sen aklıma gelince herşey gülümserdi.

*Seni seviyorum..Deli gibi değil,gayet aklı başında olarak seviyorum..

*Bir insan bir insana bazen hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla bağlanabilirmiş.

*Sonra çıkıyorsun dışarı,bakıyorsun güneş hala tepede.Bir cigara yakıyorsun ve yıllardır kurduğun cümleyi bilmem kaçıncı kez kuruyorsun:"Napalım kısmet değilmiş"..

*Hoş tutulan bir oyuncak olmak,onlara insan olmaktan daha kolay ve cazip geliyordu.

*İnsanlar benden inanma kabiliyetini almışlar.

*Kaybedilen en kıymetli eşyanın,servetin her türlü dünya saadetinin acısı zamanla unutuluyor.Yalnız kaçırılan fırsatlar asla akıldan çıkmıyor ve her hatırlayışta insanın içini sızlatıyor.

*Dünyada her felaketin içinden en az zararla sıyrılmanın yolu hayata uymak,muhite uymak,hiç sivrilmemektir.

Hiç yorum yok